Vandtætningsservice

Drone dyppes i vand efter vores behandling.

 

Komplet vandtætning

Fuldstændig vandtætte droner kan nedsænkes helt i vand og vil normalt overleve i ferskvand og havvand i længere perioder. For eksempel hvis du flyver på stranden og styrter i havet. Dette opnås ved hjælp af epoxy. Som en bivirkning vil du normalt ikke være i stand til at omlodde nogen af ​​disse elektronik, da epoxy danner et tykt beskyttende lag.

 

Delvis vandtætning

Delvist vandtætte droner er vandafvisende og bruger mindre permanente løsninger til at afvise vand. Elektronikken kan efterloddes . Disse droner kan bruges mens det regner let eller i diset/skyet forhold, men de bør ikke stå under vandet ret længe, ​​da denne type beskyttelse ikke er så grundig som epoxy.

 

Ansvarsfraskrivelse

Pas på at motorer og især motorlejer vil ruste af saltvand og skal renses, hvis du ender med at styrte i havet (brug frisk eller helst destilleret vand til at rense motorer). Drone batteripakker vil også dø, hvis din drone forbliver nedsænket og især i saltvand, og batteristik vil ruste af salt.

Hvordan det virker:

  • Du vælger tjenester, du gerne vil udføre. Lad os sige, at du har en ny quad copter eller et nyt fly, som du gerne vil have os til at vandtætte og sætte op for dig. Det ville være en vandtætningsservice, vælg baseret på størrelsen på din quad copter eller vælg fast vinge, hvis du har et fly.
  • Du lægger disse tjenester i en kurv og køber dem.
  • Bor du i København eller i nærheden, er det muligt at aflevere varen, og vi behøver ikke at få varerne sendt til os, vælg blot en afhentnings-/afleveringsmulighed ved kassen. Hvis du ikke bor i nærheden af eller i København eller af andre årsager, vil du gerne bruge fragt, vælg fragt ved kassen. Lige nu tilbyder vi kun returfragt inkluderet i prisen, hvis du vælger det ved kassen. Du skal stadig købe en fragtlabel for at levere dine varer til os, så vi kan arbejde på dem.
  • Når du har foretaget køb af tjenesten/tjenesterne, vil du modtage en ordrebekræftelse på e-mail med instruktioner og adresse, hvor du skal sende dine varer, som du gerne vil have os repareret.
  • Lige nu har vi to lokationer, den ene er vores hovedkontor - hovedadresse og den anden er vores servicecenter, hvor vi udfører de fleste af disse tjenester. Du finder denne adresse i ordrebekræftelsen.
  • Når vi har udført vores arbejde, tester vi altid alt og sender det derefter tilbage til dig, til den adresse du indtastede i kassen.
  • Indsæt venligst ægte e-mail ved kassen, da vi har brug for den for at komme i kontakt med dig og sende dig alle de nødvendige oplysninger.
  • Er du i tvivl om, hvad du skal bruge, og vil du bare gerne flyve, så tøv ikke med at ringe (+45) 61 14 99 99 eller skrive contact@nordicdroneshop.dk . Vi kan altid finde en skræddersyet løsning, der passer til dig.